söndag 23 januari 2011

Första inlägget

Mitt första inlägg och det tänkte jag fira igenom att visa er mina 4
absoluta favorit tårtor genom tiderna, så här kommer dom :)


Denna fick jag göra till en tjej som ville bjuda på en tårta till sin sista praktik dag
på Stadium och jag fick helt fria händer. Var det bara jag som liten som alltid sprang
fram och tillbaka på stadiums banor? :)




Graffiti skulle det vara så en graffiti -vägg var ju passande !



Den här var till en tjej som älskar att måla.
Jag tyckte det skulle passa med Mona Lisa på målar duken, visst fick jag till henne rätt bra :) ?
















Doptårta till lilla Anova, då fick jag testa på att göra dom berömda converse skorna.
Mycket pill var det och det är ju det som är roligast!


2 kommentarer:

  1. Hejsan och välkommen till bloggvärlden! Vilka fina tårtor du har gjort, ser fram emot att se fler framöver =)

    SvaraRadera
  2. Tack tack va gulligt av dig! ja massa fler kommer det bli :)

    SvaraRadera