torsdag 9 juni 2011

Naken dam tårta


Jag vill börja med att be om ursäkt ifall någon tar illa upp över denna tårta !
Men jag kan ju försvara mig genom att jag faktiskt frågade först och jag fick inga invändningar, utan bara positivt, så här kommer tårtan :)
Detta var alltså en tjej som ville överraska sin pojkvän som fyllde 20. 
Hon berättade att hon hade fixat till en liten överrasknings fest och att denna skulle serveras. Den blev tydligen succé! Vilket var jätte kul att höra :)
Personligen så tycker jag såna här tårtor är kul att göra ibland, det är ju en rätt stor skillnad mot mina andra tårtor jag gör, om man säger så.. :)

8 kommentarer:

  1. Hehe.... frekk, men gøy!

    Jeg har akkurat oppdaget bloggen din og jeg må si at jeg er superimponert over kakene dine! Har sett på eldre innlegg i hele dag og jeg synes figurene dine er utrolig bra! Skal så absolutt følge bloggen din for her er det mye inspirasjon å hente!

    SvaraRadera
  2. Tack tjejer, va glad jag blir!!! :)
    Tordes nästan inte lägga upp den först haha

    SvaraRadera
  3. Underbar.. hihi jag gjorde en likadan fast med mycket mer kläder på till min sons 18 årsdag.. och la ut den på ett forum.. ojoj vilket liv det blev.. kvinnoförnedrande etc.. så det gör jag inte om igen.. Men tycker dom e så häftiga.. skulle utan att blinka göra om det.. Go Girl

    SvaraRadera
  4. Ja, detta var ju min tredje Naken dam tårta, sedan har jag gjort flera, flera "tutt-tårtor" med en bh på, men aldrig känt att jag kunnat lagt ut dom. Fast nu tänkte jag, varför inte? Så jag frågade först och fick inga invändningar så jag körde :)

    SvaraRadera
  5. Wow, du har verkligen lyckats få till sådana tuttar som alla tjejer vill ha *fniss*. Tycker den blev supercool och jag förstår inte varför folk tar illa upp för sånt? Lite humor måste man ju för tusan ha! Fram för fler roliga tårtor säger jag bara!!! Riktigt bra gjord! :)

    SvaraRadera
  6. Den var riktigt niice den där tårtan !
    ja måste sägta fy fan vad du är duktigt på att göra tårtor , ursäkta språket men bli helt mållös ja :D

    Riktigt fina tårtor gör du !
    kram

    SvaraRadera