tisdag 14 februari 2012

En hälsning från London!

Nu har jag varit här i över en månad. Allt rullar på helt underbart, jag verkligen stortrivs!
Jag har ett superjobb med världens bästa chef. Ett jättefint rum och jättesnälla flatmates och en massa superbra nya kompisar som jag hittar på hyss med imellanåt :)

Så fort jag känner mig lite mer hemmastadd och allt blir lite mer vardags aktigt ska jag få in tårtorna också! Men för tillfället är den biten på avstånd. Närmaste är att titta i alla fina skylt fönster, vill ni se bilder på dom kanske? För lite inspiration från London :)

Tänkte lägga in lite bilder ifrån London så länge :)

Ha det bäst sålänge, kram kram!

6 kommentarer:

  1. Kul att du trivs och har kommit i ordning. Följer gärna din blogg :)
    Kram, Ulrika (din gamla Persbolärare)

    SvaraRadera
  2. Hej där! härligt att det går bra för dig i den underbara staden! vi hörde att vädret börjar bli gott nu ;) vi ska åka 13-15 mars. Nu till mitt dilemma, jag hittade en blogg där det var en tjej som sprungit på en affär i närheten av Harrods. Liknande Jane Ashers, den var i flera våningar o superhäftig. MEN nu är jag ju inte 17 att hitta bloggen o jag minns inte namnet på affären (den hade egen hemsida) o jag googlar ihjäl mig snart utan framgång. Har du någon aning?
    kram o sköt om dig!!

    SvaraRadera
  3. Hej! Hur hittade boende och personer att bo med?:)

    SvaraRadera
  4. I found it, i found it!!!! ;) (herregud va jag googlat) lite dyrare än Jane Acher men man måste nog gå dit ändå ;) shit va lycklig du kan va som kan ut o forska runt i dessa affärer i lugn o ro!!! kram o ha så kul!! ;)


    http://www.divertimenti.co.uk/

    SvaraRadera
  5. Hej igen ;)
    var du iväg till Divertimentiaffären sen?
    Måste fråga om Jane Asheraffären, handlar man över disk där eller kan man gå runt o plocka?
    Jag har en sjukt lång lista me saker jag ska ha...
    ha en fin dag/kram Evalena

    SvaraRadera
  6. Hej, hur har du det over there? Saknar ditt bloggande men förstår att du har fullt upp!

    SvaraRadera