torsdag 19 januari 2012

Jobb i London

Jag fick jobbet!!!! Jag är helt överlycklig!! Jag ska bli en assistent manager till underbara Paulina på Fara charity Child and baby

Igår kväll flyttade jag in på ett Hostel, så dagens mission är att leta rum att hyra. Vill ju inte behöva stanna här i evigheter :)

Jag vill även tacka er för era underbart stöttande ord <3 och självklart Bengtssonsbaksida som gjorde det möjligt för mig att blogga på min ipad! Nu slipper ni läsa swenglish!!

Såfort jag suttit mig till rätta, hittat ett eget rum och packat upp mina väskor. Då ska jag börja leta vinklar hur jag ska få in tårtandet i vardagen också :) ska bli så spännande. Men jag tänkte ta kort och visa er några av konditoriernas mästerverk så länge.

Här är en cool bild jag tagit i London och redigerat lite effektfullt med en cool app jag hittade :)

4 kommentarer: