torsdag 29 december 2011

Inspiration ifrån tårtmässa!

Nu är jag tillbaka efter en väldigt lång julhelg!
Mysigaste tiden på hela året,samlas ihop nära och kära. Hoppas alla haft en underbar julledighet!
Snart är det nytt år också, har ni några nyårs löften?

Jag tittade igenom mina gamla bilder på datorn och hittade ifrån andra gången mamma och jag var på en tårtmässa. Detta var ca 5 år sedan, innan mitt tårtintresse hade väckts. Tekniken har ju utvecklats nå enormt sen dess men jag tänkte att det kanske är en liten inspiration ändå, så jag postar upp några bilder :)










Avslutar med en kul bild på mig i 14 års ålder haha!

2 kommentarer:

  1. Så mycket fina tårtor, man får verkligen inspiration!

    Du ser farlig ut i 14-års åldern! ;)

    Passar på att önska dig ett gott nytt år, kram!

    SvaraRadera
  2. En nyfiken fråga.. Ungefär hur lång tid tog det att göra slott-tårtan? :)

    SvaraRadera