tisdag 17 januari 2012

Jag lever och har det superbra :)


Har ar iallafall en bild pa Notting Hill by night. Har nagon av er sett filmen Notting Hill?

Jag ber om ursakt for detta inlagg utan de svenska bokstaverna! Ar det nagon som vet hur man bloggar ifran en ipad pa blogspot? Jag kan varken lagga in bilder eller skriva en text! Vill ju inte att ni ska behova lasa det sahar for evigt :) Nu har jag fatt lana en av barnens dator sa jag kan lata er veta att jag overlevt haha!



En sot liten kyrka jag hittade nar jag gick runt och sokte jobb!

    


Picadilly Circus by night!

Jag ber aven om ursakt for den daliga kvaliten pa bilderna, men dessa bilder ar tagna nar jag haft for lite batterier pa min telefon for att kunna anvanda blixten pa den. Men jag tankte det ar roligare med samre bilder an inga alls :)



En trevlig grupp av killar fran Usa som ar pa tour here in London. Really good singers!

Imorgon ska jag pa min andra jobbintervju for ett foretag som heter Fara Charity Child and Baby! Det laater superlovande! Min plan ar att fa ett jobb sa jag kan stanna, hyra ett rum och gora mig bostadd innan jag letar ett tartjobb. Jag har fragat pa Jane Asher  som jag tipsat mycket om och dom hade ingen tjanst available at the moment. Men hon alskade mitt arbete och skulle ringa direkt ifall dom far en tjanst ledig :)

Denna forsta vecka har jag fatt bott hos en underbar tjej vid namn Cicci! Jag ar sa otroligt tacksam for detta! Men imorgon har jag bokat hostel, hoppas pa jobbet imorgon och sedan satta igang med rum sokandet :) 

I dont know when/if I can blog from my Ipad, so my question for you is, do you want me to write in Swenglish or halfbad english?

Whats the easiest? Because I dont what you feeling its hard to read my blog :) 
Have a nice evening everybody!


4 kommentarer:

  1. Vad kul att se en uppdatering från London :-) för mig spelar det ingen roll om du bloggar på engelska eller svenska. Jag bloggar ofta från min iphone, vet inte om det funkar samma för iPad men jag använder en app som heter BlogPress. Lycka till med jobbsökandet!

    SvaraRadera
  2. Kul att höra att du lever och mår bra där borta.. =) För mig funkar svenska superbra, jag märkte inte ens att det inte var på ett svenskt tangentbord.. =) Gick bra att läsa ändå.

    SvaraRadera
  3. Va kul att höra att du har det bra och jag håller tummarna stenhårt att du får jobbet imorgon så du kan "komma igång"
    (o jag hoppas att Jane A hittar på nåt så du jobbar där när jag kommer o handlar) ;) Vi bestämde igår att vi ska åka i mars eller april istället för nu.
    Sköt om dig o blogga på vad du vill för språk, det är SKITKUL att höra vad du gör o se bilder! KRAM

    SvaraRadera
  4. Kul att höra från dig! Blogga på vilket språk du vill, kramkram!

    SvaraRadera