tisdag 7 juni 2011

Student bak!


Nu är student-baket igång på högsta nivå!
Detta är mini-kladdkake-cupcakes, självklart kommer inte alla 95 ätas upp ( jag gissar på att redan 10 stycken är åt norpade) men jag tänkte att när jag ändå är igång så är det ju faktiskt perfekt att ha i frysen till oväntat besök :) 
På min student har vi inte bara tänkt att ha ett mat buffé bord utan och ett kak buffé bord. Därav mini cuppisar, man ska orka smaka en av varje sort :) Och en av mina absoluta favoriter är just kladdkake cupcakes med vit choklad frosting, det kanske har märkts ? haha. 
Det blir iaf dessa, med vitchoklad frosting, biskvier, nutella/hasselnöts macarons, tosca bitar, en banoffie paj,  Chocolate chip cakes, choklad bollar ( min släkts lite av en favorit) sen i små glas ska vi göra rå rörda hallon i botten och en vitchoklad mousse uppe på och sedan toppa det med kanderade hasselnötter, ett glas med jappmousse också, chokladdoppade jordgubbar och självklart en studenttårta.
Men just känner jag att något saknas för att fullända mitt gotte bord,

Är det någon som skulle kunna tipsa om ännu en supermumsig godsak :)?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar